لیزر موهای زائد

 لیزر کرج گوهردشت

 

 بسته به رنگ مو ، نوع پوست ، ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار میگیرد. در کلینیک زیبایی رخ از بروزترین تکولوژی دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد استفاده میشود که در ادامه به تفصیل به بررسی علل محبوبیت دستگاه لیزر کلینیک رخ خواهیم پرداخت:

1- دستگاه الکساندرایت

2-دستگاه ND-YAG

3- دستگاه دایود

4- دستگاه ایلایت

5- دستگاه IPL

6- دستگاه لیزر روبی

7-دستگاه لیزر سوپرانو

 

نحوه عملکرد دستگاه های لیزر موهای زائد :

لیزر ،یکی از روشهای رفع موهای زائد است ، این روش غیر تهاجمی بوده و مبتنی بر حمله به فولیکول ریشه مو است و صدمات پوستی مانند قرمزی ،خارش و جوش به وجود نمی آورد .بر اثر اشعه لیزر ، ریشه مو گرم شده واز بین میرود . موهای زائد در سیکل های زمانی مختلفی رشد می کنند ،به همین دلیل است که در چند مرحله ودر بازه های زمانی مختلف ،باید از درمان با لیزر موهای زائد استفاده شود .آنچه باید در مورد لزر موهای زائد و انواع دستگاه های لیزرموهای زائد بدن بدانید آن است که این روش با هدف قرار دادن ملانین موجود در فولیکول مو باعث از بین رفتن مو می شود . به همین دلیل هر چه موها تیره تر و ضخیم تر باشد نتیجه مطلوب تری به دست خواهد آمد . شش هفته قبل ازشروع کردن درمان برای شما بسیار مهم و حیاتی می باشد. توجه داشته باشید حداقل شش هفته پیش از لیزر کردن به هیچ عنوان بدن خود را برنزه نکنید و ار آفتاب گرفتن بپرهیزید .زیرا این عمل باعث ایجاد تاول و سوختگی می شود . قبل از لیزر کردن محل مورد نظر را اصلاح کنیدولی از بند اداختن ،اپییلاسیون بلیچ کردن و الکترولیز کردن شش هفته قبل از استفاده از دستگاه لیزر جدا خودداری کنید.

 

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

جدیدترین دستگاه برای لیزر موهای زائد ،دستگاه سوپرانو است. این دستگاه که به آن سوپرانو آیس هم می گویند،می تواند با آمیختن چند تکنولوژی و طول موج ، بدون هیچ درد و سوزشی روی انواع پوست ها ، مورد استفاده قرار گیرد . طول موج های این دستگاه عبارتند از : دایود 810 نانومتر ،الکس 755 نانومتر ،ان دیاگ 1064 نانومتر ،که هر کدام از این طول های موج ، موهای زائد خاصی را هدف قرار داده و آنها را از بین می برند .

لیزر تیتانیوم سوپرانو کرج گوهردشت بهترین مرکز لیز

نحوه عملکرد لیزر تیتانیوم

لیزر سوپرانو تیتانیوم در هر شات ، نقاط وسیعی از بدن را هدف قرار می دهد ، بنابراین رفع موهای زائد با سرعت عمل بالایی صورت می گیرد . این دستگاه با دارا بودن سیستم خنک کننده قوی از آسیب رساندن به پوست و سایر عوارض جانبی جلوگیری می کند . طول موج سوم به کار رفته در این دستگاه ،اندیاگ با طول موج 1064 نانومتر است که نسبت به طول موج های قبلی ، قوی تر بوده و جذب لایه های زیرین پوست می شود . در نتیجه ، با سرعت نفوذپذیری بالا فولیکول های پوست را هدف قرار می دهد و به این ترتیب در کاهش سوختگی های بدن و کبودی آن موثر است . نحوه عملکرد این لیزر به گونه ای است که با حرکت دادن بر روی نقاط مورد نظر بدن ،هوای نسبتا گرمی را روی پوست ایجاد می کند ، البته سیستم خنک کننده که در آن تعبیه شده است با تولید باد خنک تاثیر بسزایی در متعادل ساختن این هوا دارد .

 

سیستم خنک کننده قوی TEC دستگاه تیتانیوم 2023

در دستگاه لیزر تیتانیوم 2023، یکی از بروزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های کنترل دما و خنک‌کنندگی، استفاده شده است. بهره‌گیری از تکنولوژی TEC باعث خنک شدن سطح پوست و در نتیجه کاهش سوزش و درد، در طول درمان می شود و با حفظ دمای لایه‌های مختلف پوست، در روند درمان هیچ‌گونه اختلالی ایجاد نمی‌کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم، مناسب برای پوست‌های برنزه

ازآنجایی‌که در افراد با پوست برنزه، رنگدانه ملانین از حد میانگین خود، بیشتر است، لازم است تا تابشی، با طول‌موج بلند‌تری به پوست تابانده شوند تا به عمق پوست نفوذ کنند و فولیکول‌ مو را از بین ببرد. دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 به دلیل داشتن طول‌موج بلند 1064 نانومتری، برای از بین بردن موهای زائد افراد با پوست برنزه کاملاً مناسب است. در واقع، طول موج لیزر Nd:Yag، به خوبی از لایه‌های سطحی پوست عبور کرده و بدون انحراف، مستقیماً به فولیکول‌های مو می‌رسد. به همین دلیل، استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم، برای پوست‌های برنزه مناسب است و خطر سوختگی لایه سطحی پوست در این افراد را به صفر نزدیک می کند.

 

ویژگیهای مهم لیزر سوپرانو تیتانیوم :

  • بهره مندی از طول موجهای مختلف
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • تسریع روند درمان
  • مناسب برای تمامی پوست ها
  • از بین بردن کامل فولیکول های مو
  • بدون درد حین درمان و پس از آن
  • قابل استفاده برای نقاط مختلف بدن