​​​​​خدمات پوست

لیزر موهای زائد

کلیک کنید

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم 2023

سرعت بیشتر، قدرت بالاتر و تکنولوژی بروزتر

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم 2023 یکی از با کیفیت‌ترین و بروزترین دستگاه های لیزر موهای زائد  است. این دستگاه، به وسیله دو هندپیس با سایز متفاوت و طول‌موج مؤثر به قسمت‌های مختلف بدن تابانده می شود. اشعه‌های این دستگاه برای انواع پوست‌ (هر تیپ پوستی) کاملاً بی‌خطر و مناسب است.​​​​​​​ برای دریافت اطلاعات بیشتر در زیر کلیک نمایید.

خدمات فیشال

کلینیک زیبایی رخ طیف وسیعی از خدمات فیشال شامل انواع پکیج های پاکسازی پوست، آبرسانی عمقی، رفع آکنه و لک، جوانسازی پوست را تحت نطارت باتجربه ترین پزشکان و متخصصین و با استفاده از معتبرترین محصولات زیبایی پوست و آخرین دستگاه های موجود در جهان را ارائه میدهد.برای مشاهده انواع خدمات فیشال در کلینیک زیبایی رخ بر لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده خدمات فیشال

لاغری

کلیک کنید

​اگر به دنبال لاغری موضعی و کاهش سایز در نواحی خاصی از بدن خود میباشید و از انجام ورزش یا رژیم غذایی نتیجه مورد نطر خود را درافت نکرده اید، نا امید نباشید. چرا که علم پزشکی با ارائه تکنولوژی ایمن و موثر بنام کویتیشن اولتراسونیک به صورت غیرتهاجمی و با امواج اولتراسوند چربی های اضافی نواحی مختلف بدن از جمله چربی های شکم و پهلو و ران ها را از بین می برد.اما کویتیشن اولترا سونیک چیست و دقیقاً به چه صورت عمل می کند؟ بهترین کلینیک برای کویتیشن کدام است؟ با کلیک بر لینک زیر بررسی دقیق تر یکی از بهترین روش های لاغری موضعی را مشاهده خواهید کرد.