جالپرو یا پروفایلو ؟

جالپرو یا پروفایلو کرج گوهردشت

پروفایلو  و جالپرو  مزوژل هایی هستند که  بوستر پوست محسوب میشوند:

بوستر های پوست در واقع بدون حجم دهی باعث بهتر شدن قوام پوست، آبرسانی پوست، بهتر شدن چین و چروک سطحی، درخشان شدن پوست و در نهایت تغییر کیفیت و جوانتر شدن پوست می شوند. تکنولوژی و روش جدیدی برای انجام کاری بنیادی و اساسی برای جوان نگه داشتن پوست است.

از مزوژل های موجود اسکین بوستر رستیلن، پروفایلو، جالپرو، سونه کاس، سایتوکر 715 برند رویتاکر،بوستر پلوریال ،مزوژل پروسترولین نچرال بی از برند drcyj را می توان نام برد.

 

تفاوت جالپرو و پروفایلو :

هر دوی این مزوژل ها برای آبرسانی قوی پوست، بهبود کیفیت پوست و رفع چین و چروک سطحی کاربرد دارند.

پروفایلو برای یک درمان سنگین تر مناسب تر هست و تاثیرات عمقی تری دارد

جالپرو کلاسیک قابلیت ترکیب با بوتاکس را دارد که به آن جالوبوتاکس گفته می شود.

جالپرو HWM  حاوی داروی کاهش لک پوست هم هست و گاها برروی بعضی از لک ها موثر است. گرچه برای درمان لک اولویت با تزریق این مزوژل ها نیست و درمان دارویی و لیزرها اولویت بیشتری دارند.

.

 

تفاوت از نظر نوع عملکرد چگونه هست؟

مزوژل جوانساز جالپرو دارای دو مدل هست؛ مدل کلاسیک که آبی رنگ هست و مدل HWM که جعبه ای صورتی دارد. که تفاوت این مدل در غلظت هیالورونیک اسید آن هست و در مدل HWM درصد هیالورونیک اسید بیشتر است.

هم پروفایلو و هم جالپرو در واقع هیالورونیک اسید های غیر کراسلینک هستند که زیر پوست تزریق می شوند و باعث آبرسانی قوی پوست و بهبود کیفیت پوست در طولانی مدت می شوند. هیچ کدام از این دو جوانساز تزریقی خاصیت حجم دهندگی ندارند.

پروفایلو حاوی دو وزن مولکولی سبک و سنگین هیالورونیک هست که تمام لایه های پوست را در بر می گیرد و غیر از آبرسانی و شادابی پوست، در دراز مدت اثرات بنیادی در لایه های زیرین پوست و حتی چربی ممکن است داشته باشد.